Zwiększ swoje dochody dzięki tym wskazówkom dotyczącym marketingu mobilnego!

Smartfony i tablety z szybkim Internetem z dnia na dzień stają się coraz bardziej przystępne cenowo, co oznacza, że ​​coraz więcej osób korzysta z nich zamiast z komputerów.

Możesz pomyśleć, że możesz polegać na standardowych technikach marketingowych, aby przyciągnąć klientów mobilnych, ale pomyśl jeszcze raz. Jest wiele sprytnych rzeczy, które możesz zrobić, aby zwrócić uwagę ludzi w ruchu.Pracuj nad kompozycją wiadomości. Możesz użyć tylko 160 znaków, więc bądź zwięzły, ale jasny. Przy wysyłaniu wiadomości tekstowych dopuszczalne są skróty lub „mówienie tekstu”. Twoja wiadomość o rezygnacji może również zawierać tego rodzaju wiadomość. W ten sposób możesz zapisywać postacie. Możesz uzyskać dobre pomysły od niektórych tłumaczy.Zrozum, że marketing mobilny jest niezbędny dla Twojej firmy. Musisz mieć bezpośrednią metodę komunikacji z klientami, a marketing mobilny to natychmiastowy sposób na zrobienie tego. Skonfigurowanie marketingu mobilnego to także świetny sposób, aby naprawdę zrozumieć, czym interesują się Twoi klienci i jak to zrobić.Reklamy mobilne wymagają silniejszego wezwania do działania niż zwykłe reklamy, więc upewnij się, że jesteś biegły w dostarczaniu tego typu materiałów. Kilkanaście wykrzykników i kilka słów, takich jak „musi” i „teraz” nie wystarczy. Musisz wymyślić sformułowanie, które przekona ludzi tylko w krótkim lub dwóch zdaniach.Używaj poprawnej gramatyki, mimo że większość mobilnego świata nie skupia się na tym. Używanie skrótów i mowy w sieci jak „LMAO” to po prostu nie jest sposób, w jaki chcesz prowadzić biznes. Zwiększ swoje dochody dzięki tym wskazówkom dotyczącym marketingu mobilnego!

Bądź tutaj wytrawnym profesjonalistą i zawsze pracuj nad używaniem dobrej gramatyki zamiast slangu lub akronimów w swoich treściach.Reklamy, które wyświetlasz w witrynach mobilnych, również muszą być odpowiednio sformatowane, więc zdecydowanie musisz się tym zająć, jeśli w ogóle planujesz wyświetlać reklamy.

Sprawdź usługi, takie jak iAd firmy Apple i MobClix, aby znaleźć różne sposoby wyświetlania banerów reklamowych w witrynach mobilnych.Będziesz musiał dowiedzieć się więcej o telefonach komórkowych i witrynach mobilnych, aby zrozumieć, w jaki sposób możesz zoptymalizować swój materiał na platformę mobilną. Spróbuj użyć różnych urządzeń mobilnych, aby dowiedzieć się, co będą musieli zrobić Twoi konsumenci.Nie spiesz się, aby uczynić marketing mobilny zabawą dla innych osób, jeśli naprawdę chcesz, aby był skuteczny. Gdy ktoś czeka na przybycie swojego autobusu lub czeka, aż korek ustąpi, może oglądać zabawną reklamę stworzoną i wydaną przez Twoją firmę.Aby zwiększyć liczbę konwersji, wybierz wezwania do działania, które są strategicznie zoptymalizowane pod kątem korzystania z urządzeń mobilnych. Tradycyjne wezwania do działania, takie jak kierowanie odwiedzających do formularzy internetowych i niezoptymalizowanych stron, mogą być bardzo niezgrabne w środowisku mobilnym. Zamiast tego spróbuj użyć wezwań do działania, które pasują do mniejszego ekranu, takich jak „kliknij, aby połączyć” lub po prostu zarezerwuj termin.Kluczowym elementem sukcesu marketingu mobilnego jest kierowanie wiadomości, gdy tylko jest to możliwe. Jeśli znasz nawyki zakupowe klientów, Twoja reklama i marketing powinny być ukierunkowane na nawyki zakupowe tych klientów. Masz już z nimi stopę w drzwiach, więc dlaczego nie wybrać tego, co już z nimi odniosło sukces.Upewnij się, że Twój marketing mobilny ma jasną ścieżkę do rezygnacji z subskrypcji. Brak wyraźnej rezygnacji z każdego elementu marketingu mobilnego i cyfrowego ma konsekwencje prawne, więc rozwijaj swój system rezygnacji w tym samym czasie, w którym rozwijasz swój system subskrypcji. Każdy system radzi sobie z tym inaczej, ale rezygnację można wykonać, klikając hiperłącze lub wysyłając wiadomość tekstową typu „anuluj subskrypcję” do krótkiego kodu na telefon komórkowy.Nie należy lekceważyć potencjału marketingu mobilnego. Korzystanie z metod zaprojektowanych specjalnie w celu przyciągnięcia użytkowników urządzeń mobilnych powinno zapewnić dobrą reakcję. Pamiętaj o tych wskazówkach, przechodząc do marketingu mobilnego. Gdy marketing mobilny jest prowadzony prawidłowo, wyniki mogą być naprawdę imponujące.